loading...
★★★پـويــا موزيكــــــــــــــ★★★
★ρouya music★ بازدید : 82 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (1)

 

آلبوم جدید امیر تتلومنتشر شد

دانلود آلبوم جدید و بسیارزیبای تتلیتیبا صدای امیر تتلو با کیفیتMP3 128

تنظیم آهنگها : نادر کوهستانی ، مسعود جهانی ، امیر دیوا ، بهروز گورجی و پوریا احمدی

New Music Download | New Album - A.Tatalloo - Tatality

دانلود آلبوم تتلیتی امیر تتلو

برای دانلود آلبوم روی تصویر زیر کلیک نمایید

توصیه ما استفاده از برنامه مدیریت دانلود IDM

در صورت نداشتن IDMراست کلیک سپس Save Target AS یا Save Link As

دانلود نرم افزار شتاب دهنده دانلود IDM به همراه Patch

آلبوم تتلیتی - امیر تتلو | MP3 128 KB / S

دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ

دانلود آلبوم تتلیتی امیر تتلو با لینک مستقیم

دانلود قطعات آلبوم به صورت مجزا

1. الو

2. داد نزن

3. حالمون خوبه

4. حس خوب

5. حس معمولی

6. جوونای ژاپنی

7. خوابم نمیبره

8. خیلی بلام

9. خونه خوبه

10. کی از پشت لباستو میبنده

11. مغز در رفته

12. من آرومم | با همراهی Amir D-VA

13. من دلم پاکه

14. شهریوری

15. یه چیزی بگو | با همراهی Armin 2aFM

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهشيد در تاریخ 1392/06/12 و 3:49 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسي از زحماتتون اميد وارم موفق باشيد من قبلا از امير تتلو متنفر بودم خلاصه كنم ديگه الان من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقشم اي جانم
پاسخ : سلام مهشيد جان خيلي لطف كردي كه به اين سايت اومدي و نظر گزاشتي مرسي


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به هنگام خشم ، بردبار موقع ترس ، شکيبا و در راه کسب آهسته باش . . . I LOVE ELNAZ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از اين سايت راضي هستيد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 666
  • بازدید سال : 2,864
  • بازدید کلی : 18,616
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب
    Susa Web Tools