loading...
★★★پـويــا موزيكــــــــــــــ★★★
★ρouya music★ بازدید : 84 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی زیبایی ( تكتا ) به نام بی فایده

( ترانه سرا: علی ایلیا / آهنگ: علی زیبایی / تنظیم: علی ضیاء و علی زیبایی )
( نوازنده ویلون: مهدی رنجبر / پخش از كمیانی مزو )
( هیچکی شبیه تو دنیام و دوست نداشت ، بعد از تو هیچ کسی رو من اثر نذاشت... )

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام هوا دو نفرست ، بارون آوا baroonava.com




برای دانلود روی گزینه Download مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As یا Save Link As را بزنید

لینک مستقیم :

«آهنگ جدید علی زیبایی ( تكتا ) به نام بی فایده ...»

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download


 

♫♫♫

هیچکی شبیه تو دنیامو دوست نداشت

بعد از تو هیچکسی رو من اثر نذاشت

هیچکس شبیه من تو عشق جا نزد

هیچکس به تو مثه من پا نزد

بودن کنار من چیزی برات نداشت

هیچ فرقی خنده هات با گریه هات نداشت

هر روز پیش من کوچیک می شدی

اما بازم بهم نزدیک می شدی

بی فایدست بگم که برگرد

شدی همه دارو ندارش

تازه یه بدبختی همینه

که خیلی خوشبختی کنارش

گریه میکردی و می گذشتم از غمت

حالا با چشم خیس دارم می بینمت

با اون که بعد من ویرونه هاتو ساخت

کمتر تورو شنید اما تورو شناخت

با خنده زل زدین تو چشم های هم

انگار شما هارو ساختن برای هم

♫♫♫

Edit by: www.pouya-p.rozblog.com

ترانه سرا : علی ایلیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به هنگام خشم ، بردبار موقع ترس ، شکيبا و در راه کسب آهسته باش . . . I LOVE ELNAZ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از اين سايت راضي هستيد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 661
  • بازدید سال : 2,859
  • بازدید کلی : 18,611
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب
    Susa Web Tools